FAQ
1. Czy sklep prowadzi również sprzedaż stacjonarną?
Studio Jubilerskie to duża rodzinna firma która jest właścicielem własnej pracowni złotniczej, a także sklepu stacjonarnego przy siedzibie firmy.
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia sklepu stacjonarnego, wszelkie dane teleadresowe znajdą Państwo w dziale kontakt.
2. Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia przyjmujemy w sposób, który uznacie Państwo za najbardziej dogodny przez:
serwis www.studiojubilerskie.pl
połączone z rejestracją w celu uproszczenia przyszłych zakupów jak również bez rejestracji
osobiście w salonie stacjonarnym sklepu
telefonicznie pod numerami:
796 482 829
727 444 885
Od poniedziałku do piątku od 09.00-17.00, Soboty od 10.00-13.00.
Przy niektórych zamówieniach może być wymagana wcześniejsza zapłata.
3. Czy mogę zwrócić zakupione produkty?
Jeżeli po dostawie produktu zakupionego w Internetowym sklepie Studio Jubilerskie uznają Państwo, że nie spełnia on Waszych oczekiwań, do 30 dni od otrzymania przesyłki, można go nam odesłać.
Koszt jaki w takiej sytuacji Państwo ponoszą to koszt wysyłki.
Należy mieć na uwadze:
• Nie odbieramy przesyłek wysłanych na nasz koszt.
• Nie muszą Państwo podawać przyczyny zwrotu.
• Nie można zwrócić produktów wykonywanych na specjalne zamówienie oraz z wykonanymi na indywidualne życzenie przeróbkami lub napisami (w szczególności: wszystkie obrączki, wyroby grawerowane lub personalizowane według wytycznych klienta, wyroby przygotowywane według wytycznych klienta i projektowane na jego życzenie, wyroby, w których na życzenie Klienta dokonano zmian, np. oprawiono nietypowe kamienie lub które wykonano w nietypowych rozmiarach czy kolorystyce, wyroby na których wykonano napisy)
4. Czy na towary zakupione w Internetowym Salonie Jubilerskim otrzymam dowód zakupu i gwarancję?
Tak. Do wszystkich wyrobów zakupionych w naszym salonie załączamy paragon lub fakturę VAT. Ten dokument stanowi gwarancję na wady powstałe z winy producenta. Bardzo dbamy o właściwy dobór dostawców, dlatego błędy i wady zdarzają się niezwykle rzadko.
5. Czy zapewniacie serwis posprzedażowy?
Wszystkie wyroby jubilerskie zakupione w naszym sklepie są serwisowane w naszej pracowni przez mistrzów jubilerskich, co pozwala znacząco ograniczyć koszty oraz skrócić czas ewentualnych napraw, zawsze pozostajemy w kontakcie z klientem celem informowania o ewentualnych kosztach napraw serwisowych
6. Czy ceny prezentowane w sklepie są ostatecznymi cenami?
Wszystkie ceny w salonie są cenami brutto. Dbamy o aktualność i precyzję informacji, nie stosujemy nieuczciwych praktyk zaniżania cen.
7. Czy mogę gdzieś obejrzeć prezentowane wyroby na żywo?
Tak. Większość wyrobów można obejrzeć w naszym sklepie stacjonarnym.
8. Nigdy wcześniej nie kupowałem biżuterii przez internet.
Jesteśmy świadomi iż zakupy przez internet mogą wzbudzać obawę, dla tych państwa którzy wcześniej nie zamawiali biżuterii w internecie.
Zapewniamy, że sprzedaliśmy on-line już tysiące wyrobów. Zdjęcia nie oddają rzeczywistego uroku i blasku biżuterii. Często spotykamy się z opiniami klientów twierdzących że na żywo biżuteria wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciu.
Dla dużej części oferowanych towarów istnieje możliwość zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni, jeżeli nie posiada żadnych znamion noszenia oraz uszkodzeń mechanicznych.
9. Czy da się skrócić czas realizacji zamówienia?
Część towarów mamy na magazynie, wówczas przesyłkę nadamy w 3-5 dni roboczych. Każdy towar ma przypisany czas potrzebny do zrealizowania zamówienia. Prosimy o kontakt z zapytaniem o konkretny produkt i rozmiar oraz podanie oczekiwanego czasu dostawy. Jeżeli będziemy w stanie dotrzymać terminu – Wasze życzenie spełnimy z przyjemnością.
10. Dlaczego na niektóre wyroby muszę czekać tak długo?
Większość produktów oferowanych w sklepie Studio Jubilerskie wykonywana jest pod indywidualne zamówienie klientów z dotrzymaniem najwyższej jakości złota i kamieni.
Wysoka jakość oraz indywidualność wykonania do rozmiaru, graweru czy koloru złota wymaga czasu na zaplanowanie, przygotowanie, wykonanie, ocechowanie i wysyłkę wyrobu. Czas potrzebny przeprowadzenie wszystkich czynności może wynieść nawet 30 dni. Zapewniamy jednak, że warto poczekać.
11. Jakiej próby są wyroby na waszej stronie. Ile mają karatów?
O ile nie zaznaczono inaczej, wyroby ze złota najczęściej są próby 585 lub, jeżeli Państwo wolą, 14 karat. Ta próba zapewnia najlepszy stosunek ceny, jakości, barwy i trwałości.
Wyroby ze srebra są próby 925.
Każdy wyrób ma w opisie precyzyjnie wskazaną próbę.
12. Czy na przesyłce będzie zaznaczone, że pochodzi ze sklepu jubilerskiego?
Nie. Przesyłka będzie oznaczona jedynie nazwą firmy F.H.U. VITO a biżuteria będzie dyskretnie zapakowana.
13. Podejrzewam, że przesyłka która do mnie dotarła jest uszkodzona.
Jeżeli mają Państwo obawy o kompletność zawartości, bo koperta jest naruszona (jest uszkodzona, owinięta zwykłą taśmą pakową), należy zdecydowanie odmówić jej odbioru. W następnej kolejności prosimy o spisanie protokołu z doręczającym przesyłkę. W protokóle należy wskazać, iż odmowa przyjęcia nastąpiła z powodu uszkodzenia koperty. Należy również niezwłocznie powiadomić nas o tym fakcie.
UWAGA! Podpisanie odbioru przesyłki uszkodzonej całkowicie zwalnia z odpowiedzialności za jej zawartość kuriera, firmę doręczającą oraz sklep internetowy Studio Jubilerskie
14. Kiedy zapłacę za naprawę biżuterii?
Koszta napraw ponoszą Państwo jedynie wówczas, gdy uszkodzenie nastąpiło w sposób mechaniczny. Wygięcie wyrobu powoduje naruszenie jego konstrukcji a osadzone kamienie na skutek takiego wygięcia wypadną najczęściej od razu. Uszkodzeniami mechanicznymi są również głębokie zarysowania. Zwyczajne używanie biżuterii polega na zdejmowaniu jej do ciężkiej pracy fizycznej, podczas kontaktu z chemikaliami i innymi środkami żrącymi.