Sklep internetowy działający pod adresem http://www.studiojubilerskie.pl jest
własnością firmy:
Firma Handlowo Usługowa VITO Witold Gąsior
Wąska 13/2
38-300 Gorlice
REGON: 363551010
NIP: 7382105261
Wszystkie transakcje zawierane są na podstawie przepisów kodeksu cywilnego,
ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz
zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 oraz ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204).
Składając zamówienie w naszym sklepie akceptują Państwo następujący
regulamin:
ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia w sklepie można składać za pośrednictwem internetu poprzez
formularz zawarty na stronie, przesyłając zamówienie mailowe na adres: sklep@studiojubilerskie.pl lub
telefonicznie pod numerem Biura Obsługi Klienta 727 444 885, 796 482 829.
2. Warunek konieczny do przyjęcia zamówienia to poprawne uzupełnienie
formularza zamówienia przez co rozumie się dane takie jak: adres wysyłki, adres
poczty elektronicznej oraz numer kontaktowy. Podanie tych danych obowiązuje również
przy zamówieniu telefonicznym lub mailowym.
3. Na adres mailowy podany przez klienta niezwłocznie zostanie wysłany mail
potwierdzający zamówienie z pełną specyfikacją.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany prezentowanych produktów a także
cen produktów znajdujących się w ofercie sklepu. Cena podana przy towarze jest
ceną wiążącą od chwili przyjęcia zamówienia przez sklep
PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1.Płatności z tytułu zamówienia można dokonać na jeden z poniższych
sposobów:
- Przelew na konto
sklepu
- Poprzez usługi PayU
2. W przypadku transakcji "Przelew na konto sklepu” w opisie transakcji prosimy podać Numer Zamówienia
3. Czas realizacji zamówienia podany przy produkcie jest liczony od
chwili otrzymania pełnej wpłaty za zamówienie na konto sklepu.
4. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy towaru – podany przy każdym produkcie.
5. Po wyborze opcji grawerowania czas realizacji może wydłużyć się
o 1-2 dni.
6. Do każdej transakcji wystawiany jest paragon fiskalny lub na
życzenie faktura VAT
7. Walutą w której przeprowadzane są transakcje jest polski złoty
- PLN
REKLAMACJE, GWARANCJA I ZWROTY
1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien
niezwłocznie powiadomić Biuro Obsługi Klienta oraz odesłać wyrób przesyłką
pocztową na adres:
Firma Handlowo Usługowa VITO Witold Gąsior
Wąska 13/2
38-300 Gorlice
2. Klient w przypadku stwierdzenia, że:
- opakowanie jest naruszone lub
- zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem lub
- towar jest uszkodzony
zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera
i jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub
mailowo, pod rygorem uznania, że towar został dostarczony Klientowi w stanie
zgodnym z umową.
3. Zakupiony towar można zwrócić w terminie do 14 dni od odbioru przesyłki
bez podania przyczyn. Aby skorzystać z prawa zwrotu Klient zobowiązany jest do
zawiadomienia o tym fakcie sklepu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty
odbioru towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni i powinien
zawierać produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z otrzymanym paragonem lub
fakturą, certyfikatem (jeżeli został wystawiony) oraz odpowiednim oświadczeniem
na piśmie.- sklep zwraca Klientowi koszty zakupu towaru oraz koszt wysyłki
towaru w wysokości najtańszej oferowanej przez sklep opcji przesyłki. Koszt
zwrotnego przesłania towaru pokrywa Kupujący.
- kwota zostanie przelana na konto wskazane przez Klienta w
formularzu zwrotu, po otrzymaniu wszystkich wymienionych wyżej elementów
przesyłki w ciągu 14 dni.
4. Zwroty NIE SĄ MOŻLIWE w przypadku:- zakupu towaru wykonanego na indywidualne zamówienie
- przedmiotów trwale zmienionych poprzez grawerunek wykonany na
zlecenie Klienta