Regulamin

Sklep internetowy działający pod adresem http://www.studiojubilerskie.pl jest własnością firmy: 


Visual4m Małgorzata Gąsior
Brunary 53
38-315 Brunary

REGON: 492484198

NIP: 7381859130

Wszystkie transakcje zawierane są na podstawie przepisów kodeksu cywilnego, ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204).


Składając zamówienie w naszym sklepie akceptują Państwo następujący regulamin:

ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia w sklepie można składać za pośrednictwem internetu poprzez formularz zawarty na stronie, przesyłając zamówienie mailowe na adres: sklep@studiojubilerskie.pl lub telefonicznie pod numerem Biura Obsługi Klienta 727 444 885, 796 482 829.

2. Warunek konieczny do przyjęcia zamówienia to poprawne uzupełnienie formularza zamówienia przez co rozumie się dane takie jak: adres wysyłki, adres poczty elektronicznej oraz numer kontaktowy. Podanie tych danych obowiązuje również przy zamówieniu telefonicznym lub mailowym.

3. Na adres mailowy podany przez klienta niezwłocznie zostanie wysłany mail potwierdzający zamówienie z pełną specyfikacją. 
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany prezentowanych produktów a także cen produktów znajdujących się w ofercie sklepu. Cena podana przy towarze jest ceną wiążącą od chwili przyjęcia zamówienia przez sklep

PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1.Płatności z tytułu zamówienia można dokonać na jeden z poniższych sposobów: 

  •  Przelew na konto sklepu
  •  Poprzez usługi Dotpay
2. W przypadku transakcji "Przelew na konto sklepu” w opisie transakcji prosimy podać Numer Zamówienia
3.
 Czas realizacji zamówienia podany przy produkcie jest liczony od chwili otrzymania pełnej wpłaty za zamówienie na konto sklepu.
4. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy towaru – podany przy każdym produkcie.
5. Po wyborze opcji grawerowania czas realizacji może wydłużyć się o 1-2 dni.
6. Do każdej transakcji wystawiany jest paragon fiskalny lub na życzenie faktura VAT
7. Walutą w której przeprowadzane są transakcje jest polski złoty - PLN


REKLAMACJE, GWARANCJA I ZWROTY


1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien niezwłocznie powiadomić Biuro Obsługi Klienta oraz odesłać wyrób przesyłką pocztową na adres: 
Visual4m Małgorzata Gąsior
Brunary 53
38-315 Brunary

2. Klient w przypadku stwierdzenia, że:

  • opakowanie jest naruszone lub 
  • zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem lub 
  • towar jest uszkodzony
zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera i jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo, pod rygorem uznania, że towar został dostarczony Klientowi w stanie zgodnym z umową.
3. Zakupiony towar można zwrócić w terminie do 14 dni od odbioru przesyłki bez podania przyczyn. Aby skorzystać z prawa zwrotu Klient zobowiązany jest do zawiadomienia o tym fakcie sklepu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni i powinien zawierać produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą, certyfikatem (jeżeli został wystawiony) oraz odpowiednim oświadczeniem na piśmie.
  • sklep zwraca Klientowi koszty zakupu towaru oraz koszt wysyłki towaru w wysokości najtańszej oferowanej przez sklep opcji przesyłki. Koszt zwrotnego przesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • kwota zostanie przelana na konto wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu, po otrzymaniu wszystkich wymienionych wyżej elementów przesyłki w ciągu 14 dni.
4. Zwroty NIE SĄ MOŻLIWE w przypadku:
  • zakupu towaru wykonanego na indywidualne zamówienie
  • przedmiotów trwale zmienionych poprzez grawerunek wykonany na zlecenie Klienta


Top